">

NOVA bjuder in till lunchföreläsning!

Från "inklämd" till "uppsökt"
Konsten att bygga starka e-handelsvarumärken genom hela kundresan


Under denna lunchföreläsning presenterar vi spännande data från verkliga, digitala kundresor och ger handfasta tips på hur man bygga starkare varumärkesupplevelser för att driva försäljning, öka lojalitet och skapa tillväxt.

Pågående forskning pekar på att e-handeln i många fall fostrat kunden till att leta billigast pris och lägsta frakt. Varumärken blir i värsta fall ”inklämda” i kundresan som en del av en prisjämförelse. Men genom att bättre förstå sina kunders olika behovsstadier och faktiska beteende kan många varumärken hitta sätt att vara relevanta i fler situationer och bli ”uppsökta” under olika stadier av kundresan.

Vi ger exempel på olika metoder för framgångsrikt varumärkesbyggande – från meningsfull särskiljning och distinkta signatur-upplevelser till effektivare konvertering.

Välkommen till ett nyfiket lunchseminarium om hur starka varumärken och distinkta upplevelser spelar en central roll för att driva försäljning, öka lojalitet och skapa tillväxt.

Anna Stefansson

Anna Stefansson

VD och medgrundare av Novas Total Experience Designbyrå Fyr Agency.

Tobias Brandt

Tobias Brandt

Head of Strategy och medgrundare av Novas strategiska varumärkesbyrå Singular Studios.

Patrik Stoopendahl

Patrik Stoopendahl

Doktorand i digital handel och medgrundare till marknadsdesignbyrån Shape Agency.

Praktisk information

Plats: Rum R2 på Svenska mässan/Gothia Towers
Datum: 27 april 12.00-13.00
Mat: Vi bjuder på lunch

Intresserad? Antalet platser är begränsade så anmäl dig redan idag!